سه شنبه ۰۴ شهریور ۹۹ | ۱۹:۴۲ ۵۰ بازديد

لحظه صفر حقيقت كه اولين بار توسط كمپاني گوگل مطرح شد، درست زماني است كه شما به خريد يك محصول فكر مي كنيد. در اين هنگام شما به سراغ گوشي موبايل تان مي رويد و آن محصول را در گوگل سرچ مي كنيد. گوگل به كمك الگوريتم هاي خود بهترين نتايج را به شما نشان مي دهد. اين موقعيت سرنوشت ساز در اختيار صاحبان كسب و كار است كه به طور موثر بتوانند خود را در صفحه اول گوگل به مشتريان پرزنت نمايند. لحظه صفر حقيقت مقدمه اي در فرآيند خريد يك محصول است. مشتري پس از بازديد وب سايت شما تصميم مي گيرد محصول شما را بخرد يا نه. در اين زمان مشتري بسته بندي محصول، قيمت ، ظاهر، رنگ و ساير پارامترهاي مدنظرش را ارزيابي مي نمايد. اينجاست كه نرخ تبديل مطرح مي شود.
براي مطالعه بيشتر پيرامون مشاوره ديجيتال ماركتينگ و آموزش ابزارهاي بازاريابي ديجيتال به لينك زير مراجعه كنيد.
گسترش مرزهاي كسب و كار با صادرات محصولات سازمان شما
آيا باشگاه مشتريان براي همه كسب و كارها مفيد است؟
چرا به مدرس ديجيتال ماركتينگ نياز داريم؟
مشاور ديجيتال ماركتينگ چگونه به كسب و كارها كمك مي كند?
اهميت حضور مشاور تبليغات اينترنتي در كسب و كارها
چه افراد و سازمان هايي به مشاوره ديجيتال ماركتينگ نياز دارند؟